نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ورود ناباورانه مروان فلینی و بلیز ماتوئیدی به تورین برای پیوستن به یووه؛ شایعه یا واقعیت؟!

ورود ناباورانه مروان فلینی و بلیز ماتوئیدی به تورین برای پیوستن به یووه؛ شایعه یا واقعیت؟!

 

«هيچ چيز غيرممكن نيست» جمله‌اي آشنا در بسياري از فرهنگ‌هاي مختلف است؛ جمله‌اي كه وظيفه اصلي‌اش اعطاي اميد براي تحقق بسياري از ناممكن‌ها است. از آنجا كه فوتبال نيز همواره با عجايب و غرايب غيرمحتمل عجين شده، براي هواداران اين رشته ورزشي اثبات شده كه در مقابل سترگ‌ترين شايعات، درنظر گرفتن يك درصد امكان تحقق خيلي آزاردهنده نخواهد بود.

 

روزنامه بریتانیایی «THE SUN» در شماره روز گذشته خود در خبری عجیب مدعی شده در حالیكه همه در انتظار اعلام رسمی توافق و عقد قرارداد با بیلز ماتوئیدی هافبك فرانسوی پاریسن‌ژرمن در روز شنبه آینده با باشگاه یوونتوس هستند اما ممكن است مروان فلینی هافبك بلژیكی منچستر یونایتد نيز غافلگیرانه به همراه او ضمن ورود به تورین برای تست‌های پزشكی راهی مركز پزشكی باشگاه شود.

 

این خبر غیرمحتمل در حالی مطرح می‌شود كه ژوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ پیش از این مخالفت خود را نسبت به خروج فلینی از منچستر در تابستان بیان كرده و صراحتاً از فروشی نبودن هافبك 29 ساله‌اش خبر داده بود.

 

این روزنامه چاپ لندن بدون افشای منبع خبر عجیبش، با اشاره به باقیماندن یك سال دیگر از قرارداد این بازیكن با منچستر یونایتد، تمایل برای تغییر فضا و ادامه فوتبال از انگلستان به كشوری دیگر را یكی از دلایلی كه می‌تواند در انتقال این به یووه مؤثر باشد، نام برده است.

 

«THE SUN» همچنین در این خبر مبلغ احتمالی این ترانسفر را چیزی در حدود 25 میلیون یورو تخمین زده است.

 

این در حالی است كه در صورت شایعه جذب همزمان ماتوئیدی و فلینی به یووه در عینِ حضور بازیكنانی همچون پیانیچ، ماركیزیو، خدیرا، استورارو در مركز خط دفاعی بیانكونری، بعید است خواستی مشخص و توجیهی منطقی برای این انتقال از سوی كادر فنی و مسئولان باشگاه وجود داشته باشد.

 

با اینكه اخبار منحصربه فرد و عجیب این روزنامه در بسیاری از مواقع جامه‌ي عمل نمی‌پوشند اما پیش‌تر نيز موارد متعددی از اخبار مرتبط با نقل و انتقالات باورنكردنی و حواشی كمتر شنیده شده فوتبال، توسط این روزنامه منتشر شده است كه یا محقق و یا جریان‌ساز شده‌اند. نخستين شايعه جدي جدايي نيمار از بارسلونا و پيوستن پيانيچ به آرسنال دو نمونه از شايعات تحقق يافته و در حد خبر باقيمانده اين روزنامه است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: